شعار تبلیغاتی”غیر ممکن وجود ندارد” (Impossible is nothing)
لوگوی تجاری” سه خط موازی به شکل کوه و قله” نماد سخت کوشی، صبر و تحمل
اسامی برندهای زیر مجموعه آدیداس
امروزه برند آدیداس نه تنها در امر تولید و توزیع انواع لباس و کفش و تجهیزات ورزشی، ساعت و عینک های آفتابی، همچنین در تولید محصولات مراقبت شخصی و لوازم لوکس نیز فعالیت دارد.
برند”ریباک” ( Reebok) _ برند”راک پورت “( Rockport )_ لوازم گلف برند”تیلور مید” (Taylor Made )
تاریخچه ی جالب لوگوی آدیداس
“آدی داسلر” ابتدا المان “سه خط موازی” را برای طرح لوگوی خود برگزید که مهمترین علت انتخاب خود را القای حس سادگی، بیان کرد. بعضی ها اعتقاد دارند که این سه خط بر اعتدال و توازن ورزشکار و همچنین کیفیت و انعطاف پذیری، تسلط و نفوذ در بازار اشاره دارد.
در لوگوی کلاسیک آدیداس سه برگ در کنار یکدیگر که تداعی کننده خطوط سه گانه بودند. که هنوز هم در برخی محصولات کلاسیک وجود دارد. هر کدام از این برگ ها نماد قسمتی از دنیا (آمریکا، آسیا، آفریقا) است.
در لوگوی جدید آدیداس سه خط موازی به شکل کوه در کنار هم قرار دارند. همچنین قله که نمادی از سخت کوشی ، صبر و تحمل و مشکلات در مسیر راه ورزشکاران، اشاره دارد. از طرفی دیگر اشاره به افرادی دارد که لیاقت رسیدن به قله را دارند که با اندیشه ای متفاوت و با تمام وجود برای رسیدن به هدف تلاش می کنند. این لوگو در سال 1990 توسط” پیتر مور” طراحی شده است.
تولد برند آدیداس
برادران “آدولف “و “رودلف داسلر“در سال 1924 کار تولید کفش های ورزشی را آغاز کردند. بعداز چند سال کار و فعالیت بین دو برادر اختلاف و درگیری پیش آمد که باعث شد از هم جدا شوند. شرکت آدیداس توسط “آدولف داسلر“در سال 1948 پایه گذاری شد. سپس برادر دیگر“رودلف” برند”پوما” (Puma) را افتتاح کرد.