شعار تبلیغاتی”غیر ممکن وجود ندارد” (Impossible is nothing) 

لوگوی تجاری” سه خط موازی به شکل کوه و قله” نماد سخت کوشی، صبر و تحمل 

اسامی برندهای زیر مجموعه آدیداس

امروزه برند آدیداس نه تنها در امر تولید و توزیع انواع لباس و کفش و تجهیزات ورزشی، ساعت و عینک های آفتابی، همچنین در تولید محصولات مراقبت شخصی و لوازم لوکس نیز فعالیت دارد.

برند”ریباک” ( Reebok) _ برند”راک پورت “( Rockport )_ لوازم گلف برند”تیلور مید” (Taylor Made ) 

تاریخچه ی جالب لوگوی آدیداس

آدی داسلرابتدا المان “سه خط موازی” را برای طرح لوگوی خود برگزید که مهمترین علت انتخاب خود را القای حس سادگی، بیان کرد. بعضی ها اعتقاد دارند که این سه خط بر اعتدال و توازن ورزشکار و همچنین کیفیت و انعطاف پذیری، تسلط و نفوذ در بازار اشاره دارد.

در لوگوی کلاسیک آدیداس سه برگ در کنار یکدیگر که تداعی کننده خطوط سه گانه بودند. که هنوز هم در برخی محصولات کلاسیک وجود دارد. هر کدام از این برگ ها نماد قسمتی از دنیا (آمریکا، آسیا، آفریقا) است. 

 در لوگوی جدید آدیداس سه خط موازی به شکل کوه در کنار هم قرار دارند. همچنین قله که نمادی از سخت کوشی ، صبر و تحمل و مشکلات در مسیر راه ورزشکاران، اشاره دارد. از طرفی دیگر اشاره به افرادی دارد که لیاقت رسیدن به قله را دارند که با اندیشه ای متفاوت و با تمام وجود برای رسیدن به هدف تلاش می کنند. این لوگو در سال 1990 توسط” پیتر مورطراحی شده است.

تولد برند آدیداس

برادرانآدولف ورودلف داسلردر سال 1924 کار تولید کفش های ورزشی را آغاز کردند. بعداز چند سال کار و فعالیت بین دو برادر اختلاف و درگیری پیش آمد که باعث شد از هم جدا شوند. شرکت آدیداس توسطآدولف داسلردر سال 1948 پایه گذاری شد. سپس برادر دیگررودلف” برند”پوما” (Puma) را افتتاح کرد.

 

منوی دسته‌های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من