لوگوی برند”کاپا” بنام (انگلیسیOmini) تصویر نیم رخ از یک مرد(سمت چپ)ویک زن(سمت راست) که بصورت برهنه پشت به پشت همدیگر نشسته اند.
لوگوی برند”کاپا” در سال 1969 در جریان یک عکاسی صنعتی تبلیغاتی، بطور کاملا تصادفی ایجادشده است. این آرم نماد حمایت متقابل بین زن و مرد و تکمیل آن ها است.
کاپا در سال 1916 در کشور ایتالیا توسط” Abramo Vitale” تأسیس شد. این شرکت در ابتدا در زمینه ی تولید جوراب و لباس زیر، فعالیت خود را آغاز کرد. تولیداتی با بسته بندی های حرف”K” بر روی آنها وارد بازار شد.
تاریخچه ی جذاب برند”کاپا”
بعد از اینکه در سال 1968 “ماعوریتزیو ویتاله” مدیرعامل شرکت شد. در این سالها شرکت دچار تکامل بیشتری شد. “ویتاله” قصد داشت بازار مشتاق لباس های سبک کژوال و تک جنسیتی را فتح کند. این زمان تولد مارک”Robe di Kappa” بود. او با ایجاد آرم “Omini” طرح های لباس برای زنان و مردان را که در آن زمان خیلی بر سر زبان ها نبود، محصولات جوان پسند خود را وارد بازار کرد. بعنوان مثال تأکید بر این که پیراهن ورزش چوگان، شاخص برند جدید نیز هم برای مردان و هم زنان تولید شد.
علامت های تجاری “کاپا” و خواهر خود( K-Lanzera- Robe di Kappa- AnziBesson- Kappa Kombat – Banda222– Superga- Way -Jesus Jeans)است.
شرکت”کاپا” تولیدکننده ی انواع لباس ورزشی، پوشاک و کفش ورزشی هم برای مردان و هم زنان است.
کفش های تولیدی این شرکت، در سراسر دنیا ورزشکاران حرفه ای و مبتدی را شیفته خود کرده است. بسیاری از فوتبالیست های حرفه ای از این برند در زمین فوتبال و همچنین راگبی قایق رانی، ورزش های رزمی، شمشیربازی،بازی های زمستانه استفاده می کنند.